Urad en Wiro

Ook af te halen

Nijverheidswerf 34
1402 BW Bussum
Nederland
Vind antwoord op uw vragen

Veel gestelde vragen

Jazeker, ook voor particulieren. Wij adviseren u vooraf even te bellen (035-6918072) om te voorkomen dat u (door bv. beursdeelname) voor een dichte deur komt te staan.

Voor onze verkoopadressen ga naar MajoorBussum voor Urad & Wiro, onze verkoopadressen door hier de link te volgen

De verzendkosten binnen Nederland zijn:

  • €2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot  3 kg. pakketgewicht €.4,99
  • Van 3 tot 10 kg. pakketgewicht €.8,99
  • Bestellingen boven de €.50,00 gratis verzendkosten.
  • Van 10 kg of meer hanteren wij de dan geldende tarieven van DHL,
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel per telefoon (035-6918072) of via de mail op infoAmajoorbussum.nl opvragen voordat je gaat bestellen.

Leuke tip hierbij: Gebruiken jouw familie, je vrienden of je buren ook onze producten en kun je dit samen bestellen? Dat scheelt dan natuurlijk weer in de verzendkosten als je het naar één adres laat komen en daarna verdeelt !

De verzendkosten naar België zijn:

  • €.3,99 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot  3 kg. pakketgewicht €. 7,99
  • Van 3 tot 10 kg.pakketgewicht €.13,99
  • Boven de €.100,00 gratis verzendkosten
  • Van 10 kg. of meer, volgen wij de dan geldende tarieven van DHL.
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel vooraf opvragen per telefoon op +31356918072 of via onze mail infoAmajoorbussum.nl

Leuke tip wellicht? Gebruiken familieleden, kennissen of buren ook onze producten? Bestel samen met aflevering op één adres en verdeel daarna de producten, Dat scheelt weer in de verzendkosten!

Jazeker, u kunt de verzending traceren op deze pagina: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen/track-trace

Indien de bestelling bij ons binnen is op maandag t/m.donderdag vóór 13.00 uur en vrijdag vóór 11.00, wordt je bestelling nog dezelfde dag verwerkt en verzonden met DHL.
Het pakket wordt dan de eerstvolgende werkdag  op het opgegeven adres aangeboden. Heb je op de vrijdag besteld, dan kan aflevering op zaterdag mogelijk zijn, maar zeker op de maandag ).

Indien je op het tijdstip van 1e aanbieding van het pakket niet thuis was (normaliter heb je dan een briefje in je bus gekregen), zal DHL het pakket een dag later nog 1 x aanbieden (dus 2 x in totaal-zie ook briefjes in de bus).
Indien ook de 2e afleverpoging niet gelukt is, zal DHL het pakket 4 werkdagen op het DHL-depot aanhouden, waar men het dan met het in de brievenbus ontvangen briefje kan afhalen.
Het beste is dus, om het DHL-telefoonnummer op het briefje zo spoedig mogelijk even te bellen om te overleggen en retournering aan ons te voorkomen. Voor vragen of overleg? Bel ons dan even met ons 035-6918072.

Jazkere kan dat! Je kunt ook een afleveradres opgeven van familie, vrienden/vriendinnen of een werkadres. Maar geef dit dan duidelijk aan bij de bestelling, dan maken wij het overeenkomstig voor je in orde.

Jazeker, de wettelijk voorgeschreven bedenktijd is sinds 13 Juni 2014 op 14 dagen gesteld vanaf ontvangst product.

Neem binnen de gestelde termijn contact met ons op via mail zodat je gemakkelijk via de mail de ontbinding van jouw koop aan ons kunt melden, waarop je van ons z.s.m. een mailbevestiging van deze ontbinding tegemoet kunt zien.

Je kunt dan het product binnen de gestelde 14 dagen na ontvangst via pakketpost goed verpakt aan ons retourneren, echter zijn de verzendkosten voor het retourneren per pakketpost wel voor jouw rekening en dient het product ongebruikt te zijn !

De retournering binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, dient indien van toepassing ook compleet te zijn gelijk je het hebt ontvangen, dus met alle erbij gekregen sponzen, e.d.

Zodra het product weer door ons is retour ontvangen in de juiste staat (zoals hierboven aangegeven), zullen wij jouw het betaalde bedrag terugbetalen op het opgegeven rekeningnummer.

Wil je je product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen via mail met info@majoorbussum.nl. Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie. Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken. Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ons mailadres.

Wij gaan ervan uit dat wij dit onderling en in alle redelijkheid tot ieders tevredenheid  kunnen regelen.

Als uw vraag niet bij veelgestelde vragen staat

Stel ons uw vraag