Urad en Wiro

Ook af te halen

Nijverheidswerf 34
1402 BW Bussum
Nederland

Vind antwoord op uw vragen

Verzendkosten en andere vragen

Afhalen is mogelijk, ook voor particulieren.
Wij adviseren je wel vooraf even te bellen (035-6918072) om te voorkomen dat je (door bv. beursdeelname) voor een dichte deur komt te staan.

De verzendkosten binnen Nederland zijn:

  • NIEUW ! Bij bestelling boven €.30,00 GEEN verzendkosten.
  • Daaronder of bij andere prijsafspraken, gelden de volgende tarieven:
  • €2,95 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot  3 kg. pakketgewicht €.4,99
  • Van 3 tot 10 kg. pakketgewicht €.8,99
  • Bij pakketgewicht 10 kg of meer hanteren wij de dan geldende
    tarieven van DHL,
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel per telefoon (035-6918072), via de chat of mail: infoAmajoorbussum.nl opvragen, voordat je gaat bestellen.

Leuke tip hierbij:
Gebruiken familieleden, vrienden en/of buren ook onze producten?
Bestel dan samen! Dat scheelt weer in de verzendkosten als je het dan naar één adres laat komen en daarna verdeelt !

De verzendkosten naar België zijn:

  • €.3,99 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot  3 kg. pakketgewicht €. 7,99
  • Van 3 tot 10 kg.pakketgewicht €.13,99
  • Van 10 kg. of meer, volgen wij de dan geldende tarieven van DHL.
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel vooraf opvragen per telefoon op +31356918072 of via onze mail infoAmajoorbussum.nl
  • NIEUW ! BOVEN DE €.50,00 GEEN VERZENDKOSTEN !

TIP !
Gebruiken familieleden, kennissen of buren ook onze producten? Bestel samen met aflevering op één adres en verdeel daarna de producten.
Dat scheelt weer in de verzendkosten bij bestelling beneden de E.50,00 !

De verzendkosten naar Duitsland zijn:

  • €.3,99 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot  3 kg. pakketgewicht €. 7,99
  • Van 3 tot 10 kg.pakketgewicht €.13,99
  • Van 10 kg. of meer, volgen wij de dan geldende tarieven van DHL.
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel vooraf opvragen per telefoon op +31356918072 of via onze mail infoAmajoorbussum.nl
  • NIEUW ! BOVEN DE €.70,00 GEEN VERZENDKOSTEN !

TIP !
Gebruiken familieleden, kennissen of buren ook onze producten? Bestel samen met aflevering op één adres en verdeel daarna de producten.
Dat scheelt weer in de verzendkosten bij bestelling beneden de E.70,00 !

De verzendkosten naar Frankrijk zijn:

  • €.3,99 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot  3 kg. pakketgewicht €. 12,50
  • Van 3 tot 10 kg.pakketgewicht €.19,99
  • Van 10 kg. of meer, volgen wij de dan geldende tarieven van DHL.
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel vooraf opvragen per telefoon op +31356918072 of via onze mail infoAmajoorbussum.nl
  • NIEUW ! BOVEN DE €.75,00 GEEN VERZENDKOSTEN !

TIP !
Gebruiken familieleden, kennissen of buren ook onze producten? Bestel samen met aflevering op één adres en verdeel daarna de producten.
Dat scheelt weer in de verzendkosten bij bestelling beneden de E.75,00 !

Jazeker, je kunt de zending traceren op deze pagina: https://www.dhlparcel.nl/nl/particulier/ontvangen/track-trace

Normaliter indien de bestelling bij ons binnen is op maandag t/m.donderdag vóór 13.00 uur en vrijdag vóór 11.00, wordt je bestelling nog dezelfde dag verwerkt en verzonden met DHL.

Het pakket wordt dan de eerstvolgende werkdag  op het opgegeven adres aangeboden.
Heb je op de vrijdag besteld, dan kan aflevering op zaterdag mogelijk zijn, maar zeker op de maandag ).

Indien je op het tijdstip van 1e aanbieding van het pakket niet thuis was (normaliter heb je dan een briefje in je bus gekregen), zal DHL het pakket een dag later nog 1 x aanbieden (dus 2 x in totaal-zie ook briefjes in de bus).

Indien ook de 2e afleverpoging niet gelukt is, zal DHL het pakket 4 werkdagen op het DHL-depot aanhouden, waar men het dan met het in de brievenbus ontvangen briefje kan afhalen.

Het beste is dus, om het DHL-telefoonnummer op het briefje zo spoedig mogelijk even te bellen om te overleggen en retournering aan ons te voorkomen.

Voor vragen of overleg? Bel ons dan even met ons 035-6918072.

Jazeker is dat mogelijk!
Je kunt ook een afleveradres opgeven van familie, vrienden/vriendinnen of een werkadres. Maar geef dit dan duidelijk aan bij de bestelling.
Wij maken dan het overeenkomstig voor je in orde.

Jazeker, de wettelijk voorgeschreven bedenktijd is sinds 13 Juni 2014 op 14 dagen gesteld vanaf ontvangst product.

Neem binnen de gestelde termijn contact met ons op via mail zodat je gemakkelijk via de mail de ontbinding van jouw koop aan ons kunt melden, waarop je van ons z.s.m. een mailbevestiging van deze ontbinding tegemoet kunt zien.

Je kunt dan het product binnen de gestelde 14 dagen na ontvangst via pakketpost goed verpakt aan ons retourneren, echter zijn de verzendkosten voor het retourneren per pakketpost wel voor jouw rekening en dient het product ongebruikt te zijn !

De retournering binnen 14 dagen na ontvangst van de bestelling, dient indien van toepassing ook compleet te zijn gelijk je het hebt ontvangen, dus met alle erbij gekregen sponzen, e.d.

Zodra het product weer door ons is retour ontvangen in de juiste staat (zoals hierboven aangegeven), zullen wij jouw het betaalde bedrag terugbetalen op het opgegeven rekeningnummer.

Wil je je product ruilen?
Dat is geen probleem. Je kunt hiervoor contact opnemen via mail met info@majoorbussum.nl.

Wel draag je zelf de kosten voor terugzending van het product.”

Wil je nu naar onze webshop? Klik dan hier

Wij geven om onze producten en doen logischerwijze ons best om deze in topconditie te leveren.
Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.

Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek melding bij ons hierover te maken.

Indien het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorg dragen voor reparatie of vervanging.

Voor meer productinfo: klik hier

Zijn er problemen bij het bestellen van producten en wat kunnen deze dan zijn?


Nieuwe klant
?
-1-
Bij het invullen van uw gegevens waaronder adresgegevens het huisnummer altijd in de daarvoor bestemde aparte rubriek  invullen, dus niet in dezelfde rubriek achter de straatnaam.

-2-
Na het aangeven van betalingsmethode (bv. iDeal en keuze van bank) ook vakje voor zinnetje: “Ik heb de algemene voorwaarden gelezen en accoord bevonden” aanklikken, er komt dan een zwart kruisje in te staan! Is dat zichtbaar? Dan klikken op “Bestelling plaatsen” in groene balk en bestelling
via het opgekomen iDeal scherm afronden.

-3-
Kom je niet verder in het bestellingsproces, kijk dan even alle ingevulde rubrieken na met een rood sterretje* erachter. Als die goed zijn ingevuld, is het accoord en kunt u verder met afronden van de bestelling.


Bestaande klant:
-1-
Heeft u na aanklikken van de betalingsmethode (bv. iDeal uw bank gekozen maar ook het vakje voor “Ik heb algemene voorwaarden gelezen en accoord bevonden” aangekruist? Zoja, dan op “Bestelling plaatsen” klikken.

-2-
Ervaar je hier problemen en blijft het bestellingsysteem hier hangen?
Dan kan er een bankstoring de oorzaak van zijn.

Check dan de site: www.allestoringen.nl/overzicht/ en zit de bank ertussen dan kunt u nadat de storing is verholpen de bestelling alsnog afronden in uw eigen klantomgeving door dan weer opnieuw in te loggen. Ofwel kiest u een andere betalingswijze of bank indien dit mogelijk is.


Neem alsjeblieft contact met ons op als het desondanks niet lukt.

Uiteraard kun je ons tijdens kantooruren altijd bellen voor overleg en vragen op 035 6918072 of bereiken via de chatfunctie dan wel via WhatsApp op fa.Majoor en mobiel nummer +31 640310040.(Fulco Wolf)
Of ga hier snel door naar onze webshop

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar ons mailadres.

Wij gaan ervan uit dat wij dit onderling en in alle redelijkheid tot ieders tevredenheid  kunnen regelen.
Voor meer productinfo: klik dan hier

Hieronder de link naar onze privacy verklaring onder regelen van AVG per 25 Mei 2018:

Privacy verklaring fa. Majoor in overeenstemming met AVG 25 Mei 2018.

Jazeker, kijk voor leuke artikelen over onze producten en toepassingen eens hier!

Volg dan deze link Urad Leercreme en Wiro Zeepsteen op welke beurzen te vinden? . Dit overzicht wordt regelmatig bijgewerkt.

Wil je het product toch liever sneller in huis? Bestel hier dan in onze webshop.

De verzendkosten naar Duitsland zijn:

  • €.3,99 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot  3 kg. pakketgewicht €. 7,99
  • Van 3 tot 10 kg.pakketgewicht €.13,99
  • Van 10 kg. of meer, volgen wij de dan geldende tarieven van DHL.
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel vooraf opvragen per telefoon op +31356918072 of via onze mail infoAmajoorbussum.nl
  • NIEUW ! BOVEN DE €.50,00 GEEN VERZENDKOSTEN !

TIP !
Gebruiken familieleden, kennissen of buren ook onze producten? Bestel samen met aflevering op één adres en verdeel daarna de producten.
Dat scheelt weer in de verzendkosten bij bestelling beneden de E.50,00 !

De verzendkosten naar België zijn:

  • €.3,99 voor bestellingen die door de brievenbus passen
  • Van 0 tot  3 kg. pakketgewicht €. 7,99
  • Van 3 tot 10 kg.pakketgewicht €.13,99
  • Van 10 kg. of meer, volgen wij de dan geldende tarieven van DHL.
  • Deze tarieven 10 kg. of meer kun je ook eventueel vooraf opvragen per telefoon op +31356918072 of via onze mail infoAmajoorbussum.nl
  • NIEUW ! BOVEN DE €.50,00 GEEN VERZENDKOSTEN !

TIP !
Gebruiken familieleden, kennissen of buren ook onze producten? Bestel samen met aflevering op één adres en verdeel daarna de producten.
Dat scheelt weer in de verzendkosten bij bestelling beneden de E.50,00 !

Als je vraag niet bij veelgestelde vragen staat

Je antwoord niet gevonden?
Stel hieronder dan je vraag

of stel je liever snel de vraag via WhatsApp ?
Voeg dan 06-40310040 toe aan WhatsApp en stel je vraag.